REKLAMA
Znaleziono 249 wyników
Niemiecka sieć dm-drogerie markt chce w 2024 r. podwoić liczbę sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć dm-drogerie markt chce w 2024 r. podwoić liczbę sklepów w Polsce
21 sklepów, w tym 12 nowo otwartych, 270 pracowników, 17 Akcji Kasjerskich, które wsparły lokalne społeczności łączną kwotą 195 186,88 zł. Z takim wynikiem drogerie dm zamykają 2023 rok w Polsce. W 2024 roku chcą kontynuować ekspansję w południowo-zachodniej części kraju otwierając ponad 20 nowych punktów sprzedaży. Drogerie dm obecne są w Polsce od półtora roku. Swoją siedzibę mają we Wrocławiu. Tam otworzyły pierwszy sklep i również tam rozwijają się dynamicznie.
Amerykański gigant kupił większość akcji wrocławskiej firmy technologicznejartykuł
Pokaż artykuł
Amerykański gigant kupił większość akcji wrocławskiej firmy technologicznej
Amerykański Semrush, wiodąca platforma zajmująca się widocznością w Internecie, staje się większościowym akcjonariuszem Brand24 w transakcji wartej niemal 55 mln zł. Synergia biznesowa, efekt skali i wymiana unikatowego know-how umożliwi Brand24 skokowy rozwój i dotarcie do ponad 100 000 klientów, korzystających z Semrush na całym świecie.
W Gdańsku rusza budowa wielkiego terminalu instalacyjnego dla morskich elektrowni wiatrowychartykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku rusza budowa wielkiego terminalu instalacyjnego dla morskich elektrowni wiatrowych
Kolejna wielka i ważna inwestycja w Gdańsku. 13 listopada rozpoczęły się prace nad budową terminala T5 w gdańskim Baltic Hubie, który będzie pełnił kluczową rolę jako terminal instalacyjny dla morskich farm wiatrowych.
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacji
Rok 2023 był wyjątkowo aktywny pod względem fuzji i przejęć w sektorze handlowym, a przyszły rok minie pod znakiem modernizacji i tworzenia nowych formatów. Eksperci Colliers, wiodącej firmy doradczej na rynku nieruchomości komercyjnych, przygotowali przegląd najważniejszych wydarzeń w branży w ciągu minionych 12 miesięcy, a także prognozy na rok 2024.
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie
Wysokie koszty finansowania inwestycji oraz inflacja, która negatywnie wpływa na koszty budowy i rentowność projektów przyniosła spadek aktywności inwestycyjnej niemal we wszystkich sektorach rynku nieruchomości w Polsce. Na działania podejmowane przez inwestorów bezpośrednio przekłada się też kondycja, w jakiej znajdują się poszczególne segmenty rynku. Zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i popytowym zwolnił m.in. sektor magazynowy – pisze Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest.
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.
Handel na krakowskich ulicach koncentruje się w centralnym, historycznym kwartale miasta, a wśród na...
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentach
Strefa restauracyjna Grand Kitchen dynamicznie wypełnia się lokalami. Do tej pory na jej terenie zos...
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściu
Pierwszy w Polsce terminal instalacyjny zlokalizowany w Świnoujściu oraz fabryka turbin Vestas w Szczecinie to nowe inwestycje związane z morską farmą wiatrową Baltic Power. Wspólny projekt Grupy ORLEN i Northland Power wykorzysta 76 nowoczesnych turbin o mocy 15 MW firmy Vestas, których elementy będą produkowane w nowej fabryce w Szczecinie. Fabryka turbin, która zatrudni nawet 700 osób, zostanie ukończona w 2024 roku, natomiast terminal instalacyjny Grupy ORLEN w Porcie Świnoujście rozpocznie pracę w 2025 roku.
Na terenie Terminalu T5 Baltic Hub powstanie baza dla morskiej farmy wiatrowejartykuł
Pokaż artykuł
Na terenie Terminalu T5 Baltic Hub powstanie baza dla morskiej farmy wiatrowej
PGE Polska Grupa Energetyczna oraz duńska firma Ørsted wydzierżawią przyszły terminal T5 na terenie gdańskiego portu. T5 będzie bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. Terminal, który powstanie poprzez zalądowienie akwenu o powierzchni ponad 21 hektarów, ma być gotowy do użytku w 2026 r.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
NATEK Poland nowym najemcą biurowca Infinity we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
NATEK Poland nowym najemcą biurowca Infinity we Wrocławiu
NATEK, lider rynku CEE w zakresie outsourcingu usług i specjalistów IT, dołączył do grona najemców biurowca Infinity. Firma wprowadzi się do budynku przy ul. Legnickiej 16 we Wrocławiu w maju 2024, a jej biura zostaną zaaranżowane na 700 mkw. nowoczesnej przestrzeni, usytuowanej na 5. piętrze budynku.
Umowa inwestycyjna -  w czasach wojny i pokojuartykuł
Pokaż artykuł
Umowa inwestycyjna - w czasach wojny i pokoju
Początkujący przedsiębiorcy pragnący pozyskać kapitał na rozwój działalności stają przed wyborem odp...
Rynek inwestycyjny w Polsce w stanie hibernacjiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny w Polsce w stanie hibernacji
W 2022 roku wartość transakcji inwestycyjnych w sektorze nieruchomości komercyjnych zamknęła się wynikiem około 5,8 mld euro, co pokazało, że po trudnych latach pandemicznych i wybuchu konfliktu na Wschodzie, Polska jest stabilnym rynkiem z dużą grupą inwestorów zainteresowanych lokowaniem kapitału w naszym kraju, jak i szerokim spektrum atrakcyjnych produktów inwestycyjnych.
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsce
Wojna w Ukrainie i związany z nią napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały duży wpływ na rynek handlowy w Polsce. Analogiczne do zeszłego roku pozostają preferencje konsumentów, aby kupować w pobliżu miejsca zamieszkania, a to motywuje deweloperów do budowania kolejnych parków handlowych i centrów convenience w małych miastach. Podsumowując 2022 rok, eksperci Colliers wybrali najistotniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy oraz trendy, które będą kształtować rynek handlowy w 2023 roku.
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnej
Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. P...
W Katowicach odbyły się testy pierwszego polskiego busa autonomicznegoartykuł
Pokaż artykuł
W Katowicach odbyły się testy pierwszego polskiego busa autonomicznego
Samochody autonomiczne to temat, który w ostatnim czasie przyciąga uwagę na całym świecie. W Katowicach oficjalnie rozpoczęto testy pierwszego autonomicznego busa polskiej produkcji. Pojazd BB-1 tworzy firma Blees z Gliwic, a wyposażony on będzie m.in. autonomię 4-tego poziomu SAE umożliwiającą samodzielną jazdę na zdefiniowanych trasach, wykrywanie przeszkód i innych użytkowników ruchu a na pokładzie pojazdu zamontowane są radary i kamery. Wśród obszarów, na których projektanci pojazdu koncentrują swoją uwagę, jest również sfera cyberbezpieczeństwa. Takie podejście w ocenie ekspertów jest w pełni uzasadnione.
Przyszłość biur i biura przyszłościartykuł
Pokaż artykuł
Przyszłość biur i biura przyszłości
Wirtualne miejsca zatrudnienia, praca zdalna oraz obowiązki wykonywane wyłącznie poza siedzibami prz...
REKLAMA